We accept the party ( so we are two ), and when He or Me click on Group Icon, the Game Crash
->
Spoiler
2020-05-06 18:53:45.244 [Error]
Message: La valeur était trop grande ou trop petite pour un Int32.
Stack: à System.Convert.ToInt32(Double value)
à Intersect.Client.Interface.Game.PartyWindow.Update()
à Intersect.Client.Interface.Game.Menu.Update(Boolean updateQuestLog)
à Intersect.Client.Interface.Game.GameInterface.Draw()
à Intersect.Client.Interface.Interface.DrawGui()
à Intersect.Client.Core.Graphics.Render()
à Intersect.Client.MonoGame.IntersectGame.Draw(GameTime gameTime)
à Microsoft.Xna.Framework.Game.DoDraw(GameTime gameTime)
à Microsoft.Xna.Framework.Game.Tick()
à Microsoft.Xna.Framework.SdlGamePlatform.RunLoop()
à Microsoft.Xna.Framework.Game.Run(GameRunBehavior runBehavior)
Question
AriusII
I'm on the game, with someone else,
We accept the party ( so we are two ), and when He or Me click on Group Icon, the Game Crash
->
2020-05-06 18:53:45.244 [Error]
Message: La valeur était trop grande ou trop petite pour un Int32.
Stack: à System.Convert.ToInt32(Double value)
à Intersect.Client.Interface.Game.PartyWindow.Update()
à Intersect.Client.Interface.Game.Menu.Update(Boolean updateQuestLog)
à Intersect.Client.Interface.Game.GameInterface.Draw()
à Intersect.Client.Interface.Interface.DrawGui()
à Intersect.Client.Core.Graphics.Render()
à Intersect.Client.MonoGame.IntersectGame.Draw(GameTime gameTime)
à Microsoft.Xna.Framework.Game.DoDraw(GameTime gameTime)
à Microsoft.Xna.Framework.Game.Tick()
à Microsoft.Xna.Framework.SdlGamePlatform.RunLoop()
à Microsoft.Xna.Framework.Game.Run(GameRunBehavior runBehavior)
--------------------------------------------------------------------------------
-> Message: La valeur était trop grande ou trop petite pour un Int32.
Message: The value was too large or too small for an Int32.
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